Els darrers minuts de la classe magistral

kahoot-logo

Darrerament s’han fet molts estudis sobre Neurociència on s’està comprovant com aprèn el nostre cervell, com reté les noves informacions i quin temps d’atenció pot arribar a tenir.

Gràcies a aquest estudis i tal com citen en aquest article que us comparteixo, s’està demostrant que les classes magistrals no són efectives i que el cervell no aprèn a base de discursos.

D’aquests estudis va néixer la idea de KAHOOT. Una eina molt potent, on la base de l’aprenentatge es basa en el JOC interactiu, i en el qual assegura el seu cofundador, Johan Brand,  que apareixen grans beneficis en relació a les dinàmiques de classe, en l’aprenentatge i en l’avaluació.

A continuació enllaço aquest article del País on explica de manera mes extensa les idees que us he descrit unes línies més amunt.

LOS ÚLTIMOS MINUTOS DE LA CLASE MAGISTRAL

Espero que us agradi!

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: