The Best App For Monitoring Students

El seguiment dels blogs dels quals estic subscrit, m’ha portat avui a llegir dos bons articles, entorn al possible control de les pantalles dels alumnes per part del professor. Aquest és un tema recurrent en els claustres, i més si es treballa en un entorn 1×1. L’enfocament de tots dos articles era però ben diferent. Un d’ells, desgranava tot un seguit de recursos per a poder portar a terme aquest control, i l’altre reflexiona entorn el paper del professor a l’aula, la dinàmica a desenvolupar i de l’ús que se’n pot demanar als estudiants amb els dispositius. El primer és adequat per aquells docents que volen continuar sent el centre de la classe, i tenir el control de la mateixa amb metodologies tradicionals i poc innovadores. El segon ens pots ajudar a aquells que creiem que, tot i les dificultats, cal avançar en la introducció de noves maneres de gestionar i fer a l’aula. Evidentment m’identifico més amb el segon article, i és per això que el reprodueixo en aquesta entrada. Espero que us agradi i ens ajudi a reflexionar…

Hooked On Innovation

About a year ago, we decided after much input to open up YouTube Safe Search for students.  While there can be a lot of mind-numbing videos about squirrels on jet-skis, there is also a large amount of instructional content on there.  Want to learn how to do Photoshop?  Or maybe just the right way to carve a turkey? It’s all on there.

Being a 1:1 iPad school district means that anything we enable on the filter side, pretty much goes out to all students since it’s all at their finger tips.  It’s taken some time for teachers to adjust to this new student-centered focused on learning versus the teacher as “disseminator of all information” model.  One thing we’ve noticed throughout this initiative is that a lecture-based, teacher at the front, method of instruction lends itself to more distraction and less educational use of the devices.  As teachers have shifted the…

View original post 800 more words

Quant a Manel Sayrach
I am a teacher of physical education and "coach" ICT in School Sadako Barcelona. I love researching new technologies and their possible application in the educational world. Currently working in a 1:1 environment with iPad. Apple Distinguished Educator Class of 2013. Soc professor d'educació física i "entrenador" TIC a l'Escola Sadako de Barcelona. M'apassiona investigar les noves tecnologies i la seva possible aplicació al mon educatiu. Actualment treballant en un entorn 1:1 amb iPad. Apple Distinguished Educator Class of 2013.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: