Better World Flux: coneixent millor el planeta en el què vivim.

Better world flux és una aplicació, que no requereix registre, que ens permet comparar indicadors de diferents països i analitzar la seva evolució amb els anys.

 

Podem seleccionar el que volem estudiar amb el menú dret (mortalitat infantil, accés a aigua potable, fracàs escolar, etc), així com indicar els països que seran comparats.

A la part inferior hi ha un reproductor per mostrar l'evolució del gràfic en les últimes dècades, hi ha milers de combinacions per obtenir un estudi complet de la situació.

A l'escola, en àrees com les socials, pot ser molt interessant per a realitzar anàlisis en el seu conjunt o bé en funció de diferents patrons de canvi. El següent vídeo us explica el seu funcionament.

 

 

És una de les excel · lents aplicacions creades en appsfordevelopment, on teniu material de molt bona qualitat relacionat amb aquest tema (una competició d'aplicacions creada per The World Bank).

Font : free technology for teachers i TIC y TIC

 

Quant a Manel Sayrach
I am a teacher of physical education and "coach" ICT in School Sadako Barcelona. I love researching new technologies and their possible application in the educational world. Currently working in a 1:1 environment with iPad. Apple Distinguished Educator Class of 2013. Soc professor d'educació física i "entrenador" TIC a l'Escola Sadako de Barcelona. M'apassiona investigar les noves tecnologies i la seva possible aplicació al mon educatiu. Actualment treballant en un entorn 1:1 amb iPad. Apple Distinguished Educator Class of 2013.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: